2012. február 29., szerda

Ahol eddig éltem

Az alábbi képek azt mutatják, hogy nem sokat költözködtem az elmúlt közel hatvan év alatt.
1966-ig laktunk ebben a házban, az első emeleten, északi oldalon. Napfény nuku. Az emeletről korábban már mutattam képet.
1966-ban költöztünk az akkor még Üllői úti új lakótelepre, amit már akkor is a köznyelv József Attila telepnek nevezett. Ide jártam általános iskolába, innen jártam gimnáziumba és még a főiskola egy részét is innen abszolváltam. 1984 végén költöztünk el egy vadonatúj lakásba.Ide. A képet nemrég készítettem, de azt a madáretetőt ott a loggián én szereltem még föl, valamikor a nyolcvanas évek vége felé.
Ebben a házban laktam a legrövidebb ideig. Talán még két év sem volt. Nem túlzottan szerettem. A második emeleti franciaerkélyes szoba volt a nagyszobám.Jelenleg ebben a házban lakunk, immár huszadik éve. Valószínű, hogy innen már csak, ahogy mondani szokták: lábbal előre. :-) De arra még várni kell. És nekem erre van időm. :-)

Nincsenek megjegyzések: