2009. október 18., vasárnap

Illés–Omega–Metró

A szentháromság.

Holdfény '69

Az igazi rajongás az Illés. Talán nem kell mondanom miért is. Vagy ha kell, sem tudnám. Azért. Azért mert az Egyetemi Színpadon minden koncertjén ott voltam. A lemezeiket a megjelenés napján megvettem. Ahogyan Koncz Zsuzsáét is.
Koncert szünet. A mikrofonban Bródy hangja:
Egy szerelem rövid története:
Kéz a kézben,
Kéz a másban,
Más a kézben,
Más a másban.

Tékozló fiúk

Egyik délután, megyek az utcán. Nos nem az eredeti szöveggel folytatom. :-) Jöttem ki a suliból. A Cukor utcában ballagok a Felszab tér felé. Az Eötvös klub oldala mellet haladva zene üti meg a fülemet. Lassú dallam a következő szöveggel: Volt egyszer egy bohóc, arca lisztes, haja kóc, Volt egy bohóc. Leültem a pinceablakba és hallgattam ahogyan Kóborék gyakoroltak. (Szívem szerint ezt linkeltem volna be, de a youtube-on nem találtam. Ha valaki megtalálja, küldje már el a linket. Kösz.) A fönt idézett lemezt a megjelenés napján vettem meg, ahogyan szoktam volt, és még aznap elvittem egy buliba Jenőékhez, ahol egész este, szinte megállás nélkül, ez szólt. Meg a 10000 lépés, meg a Gyöngyhajó lány és a többi.

Viharvirág

Nyaranta nem kevés időt töltöttem a Balatonon, ahogyan azt rajtam kívül még igen sokan. Kiliántelepen minden évben voltam.

Ez olyan ifjúsági Balaton volt, amelynek a kikötőjéből, ha jól emlékszem indult egy héten egyszer a koktélhajó, a Beloiannisz.

Meg persze Füredről is. Az első évben, amikor lent voltam, még a Liversing játszott. Nem tudtam akkor még, hogy az a Demjénék csapata volt. Azt sem nem tudtam, hogy ki is az a Demjén, aki aztán pár év múlva a Bergendy együttesben lett énekes és "frontember". A következő évek a Metróval teltek el. Azt már jobban élveztem. Tök közelről látni és hallani a zenét. Az akkor még normális kinézetű Zalatnay is föllépett velük. Talán akkor már járt a Frenreisszel. Bár ez teljesen lényegtelen. A zenéhez képest. Amit szerettem. Bár koncertjükön a Metró klubban soha nem voltam. Inkább a lemezeket vettem meg. Így a föntebb hallható négyszámos kislemezt is.

Nincsenek megjegyzések: