2011. augusztus 18., csütörtök

Nosztalgikus képregény I.

Életem első tizenhárom évében a Csengery utcában laktam a hatodik kerületben.


Balra van a bejárat, jobbra pedig Kálmán bácsinak a cipészműhelye, mondhatnám suszterája. Most ilyen a ház kívülről.
Cipész helyett horgász.
A szomszéd házat pár éve lebontották, így a telken hátra mehettem és a lichthófunkat lefényképezhettem az ecetfával egyetemben.
Mai jó szokás szerint a házba, ha nem ott laksz és nem tudsz ismerősről, nehéz bejutni. Az én helyzetem sem volt rózsás, mert hogy 45 évvel ezelőtt elköltöztünk a házból és nemigen jártunk vissza. Bóklásztam a kapu előtt, fényképeztem a környéket.
Annak idején egyetlen autó sem parkolt az utcában, és csak néha járt arra egy-egy az utca másik felében lévő rendőrségi garázs okán. (Közel van az Aradi utcai rendőrség.) Az utca két oldalán, a járda mellett jelöltünk ki két kaput és ott fociztunk, miközben átkoztuk az óránként elhaladó autót, hogy zavart okoz. (Jobb oldalt, az a fehérre festett épület, igen, az a Fáklya klub. Az volt akkor is és az mai is.
(Folyt. köv.)

Nincsenek megjegyzések: