2011. augusztus 31., szerda

Nosztalgikus képregény IV.

Amikor kiléptem a kapun, az Andrássy út felé vettem az irányt. Az Aradi utcai sarkon balra a rendőrség híradókból már ismert épülete látható. Annak idején négy éven keresztül minden reggel erre mentem az iskolába.
Tovább menve a sarkon a már említett Terror Háza, azaz az Andrássy út 60-nál balra kanyarodtam,
majd elhaladva az épület előtt, mentem tovább az iskolába. Nagyon sokáig nem tudtam, hogy az az épület mit is jelentett sok ember számára. Átkelve a Vörösmarty utcai kereszteződésen már ott is voltam az iskolában. Népköztársaság útja 68.
Ez lett a régi iskolámból. Így transit glória mundér. :-)

2 megjegyzés:

Unknown írta...

Odajártam én is, 1961 ben végeztem a 8c-ben.Ha jól emlékszem, valamikor az Izabella utcában kezdtunk mint alsó osztályosok, majd késöbb költözött át az egéaz iskola a népköztársaság ut 62-be. jómagam a VI. Eötvös utcában laktam.
jelenleg Svédországban élek.

Szabo Károly

flemings@alufaelgreparation.se

Unknown írta...

Odajártam én is, 1961 ben végeztem a 8c-ben.Ha jól emlékszem, valamikor az Izabella utcában kezdtunk mint alsó osztályosok, majd késöbb költözött át az egéaz iskola a népköztársaság ut 62-be. jómagam a VI. Eötvös utcában laktam.
jelenleg Svédországban élek.

Szabo Károly

flemings@alufaelgreparation.se