2010. január 30., szombat

Érmek

Vitézségi érem Ezt, vagy valamelyik társát (még nem tudom, hogy melyiket, de törekszem a teljes tudásra) nagyapám kapta az első világháborúban, vagy utána (?). Erről a képről tudom, hogy viselhette a címet:
Erdélyi Emlékérem
Ezt az édesapám kapta a második világháborúban, valószínűleg '40-ben, az erdélyi bevonulás után. (Az erről készült fotót bemutattam a Fénykép 1. beírásban.) Erről is megpróbálok bővebbet megtudni. Hogy ne maradjunk alulinformáltak.
Ezt viszont én kaptam a "béke" 31. évében, és nekem kettő is van belőle. :-) Íme az egyik:

'90-ben vagy '91-ben hozták azt a rendelkezést, hogy ha a vitézi címet az örökös az ismert okok miatt nem viselhette, akkor az ő férfi leszármazottja megteheti. Eszerint vitéz vagyok. ÉS a kör bezárult. :-)

Nincsenek megjegyzések: