2009. november 9., hétfő

Nem értem

2007-ben bemutatták a Beatles dalok felhasználásával készült filmet az Across the Universe-öt.
2008-ban bemutatták az Abba dalok felhasználásval készült Mamma mia! című filmet.
Az utóbbi hatalmas hírveréssel futott kis hazánkban is, míg az előbbinek emlékeim szerint sokkal kisebb visszhangja volt. Legalábbis kies kis hazánkban.
Tegnap megnéztem a filmet. Finoman fogalmazva is elbűvölten. Nem értettem, hogy korábban miért is, hogy nem láttam? Ismerve a Beatles-dalokat, nem gondoltam soha, hogy ilyen módon életre lehet kelteni őket.
Revolution
Strawberry fields forever
Nem beszélve a megszemélyesített dalokról. A szereplőket többek között Prudence-nek, Jude-nak, Lucy-nak, Sadie-nek, Mr. Kite-nak hívják. A dalok nagy többsége pedig a fehér dupla albumról való.
S hogy mitet is nem értek? Hát azt hogy miért nem népszerű annyira, amenyire megérdemelt lenne. Na mindegy! Lehet, hogy csak elfogult vagyok. :-)

Nincsenek megjegyzések: