2009. december 28., hétfő

Zene 8.


És hogy még a dzsessznél maradjunk. A kilencvenes évek elején egyedül éltem egy kőbányai lakásban. Viszont lakótársam több is volt. Néha egy ember lakott az egyik kis szobában, néha kettő. Így esett, hogy Marosvásárhelyről egy időben két fiú lakott nálam. Az egyik Bende Zsolt (a képen). Ő a gitárjával érkezett. Esténként, ha együtt voltunk otthon kérésre hajlandó volt játszani, "elhúzni" a kedvenc nótáinkat. Az idő telt, én a lakásomat eladtam, megnősültem, elköltöztem, ők továbbálltak. Hallottam, hogy Zsolt Londonba ment tanulni. Itt elvesztettem a fonalat. Jó tíz évvel később az utcán találkoztunk teljesen véletlenül, édesapjával sétált a Maján. Néhány szó és telefonszámváltás után mindketten továbbmentünk. Este otthon megnéztem a honlapot. És persze meghallgattam a zenét, sőt, le is töltöttem. És néha meghallgatom.
Koncertezik itthon

és külföldön

Valószínűleg nagyobb nyilvánosság előtt, mint ahogyan én láttam, amikor elmentem a Kulacs étterem Vera Jazz Cafe programjára, ahol a teremben a három zenésszel és a pincérrel együtt összesen nyolcan voltunk, ebből egy külföldi pár, akik vacsorázni jöttek be. A zene persze ettől függetlenül kiváló volt. :-)

Nincsenek megjegyzések: